Ako reklamovať:


Aj napriek všetkej našej snahe o ušitie kvalitného výrobku sa môže stať, že nie Vašu vinou sa vyskytne chyba, ktorá by tam byť nemala. Preto sme pre Vás pripravili jednoduchý prehľad, ako takú reklamáciu vybaviť.

Kedy môžem uplatniť reklamáciu?


V prípade, že máte zakúpený výrobok menej ako 24 mesiacov odo dňa prevzatia, máte nárok na uplatnenie reklamácie. Reklamácia nemusí byť uznaná v prípade že:

Na čo mám nárok v prípade uznanej reklamácie?


U reklamácie môžeme rozlišovať závažnú vadu a menej závažnú vadu.

Závažná vada znamená, že došlo k podstatnému porušeniu zmluvy a teda máte nárok:

Menej závažná vada znamená, že chyba vznikla nepodstatným porušením zmluvy a máte teda právo požadovať odstránenie vady alebo primeranú zľavu z kúpnej ceny. Aj v prípade odstrániteľné vady máte právo požadovať dodanie nové veci alebo právo odstúpiť od zmluvy, a to v prípade, že sa chyba prejavuje po oprave opakovane alebo v prípade výskytu väčšieho počtu chýb.

Ako uskutočním samotnú reklamáciu?


Reklamovaný tovar riadne zabaľte, aby nedošlo k ďalšiemu poškodeniu počas prepravy. Do balíčka pridajte riadne vyplnený reklamačný formulár, na základe ktorého budeme Vašu reklamáciu vybavovať. Potom odneste na najbližšiu pobočku zásielkový s podacím miestom a nahláste kód "90053378", tovar bude doručený zadarmo na adresu firmy. Pokiaľ Vám žiadna z pobočiek Zásilkovna nevyhovuje, môžete zaslať Vami zvoleným dopravcom, alebo osobne doručiť na adresu:

Linia s.r.o.,
nám. Hraničiarov 823,
Trutnov
54101


Trvanie vybavenie reklamácie:


Reklamáciu sa vždy snažíme vyriešiť čo najrýchlejšie, bez zbytočných odkladov, najdlhšie však do 30 dní odo dňa doručenia.

Hľadať: ""

0 ks
Košík: 0,00
0 ks
Obľúbené