Aj napriek všetkej našej snahe o ušitie kvalitného výrobku sa môže stať, že nie Vašu vinou sa vyskytne chyba, ktorá by tam byť nemala. Preto sme pre Vás pripravili jednoduchý prehľad, ako takú reklamáciu vybaviť.
V prípade, že máte zakúpený výrobok menej ako 24 mesiacov odo dňa prevzatia, máte nárok na uplatnenie reklamácie. Reklamácia nemusí byť uznaná v prípade že:
U reklamácie môžeme rozlišovať závažnú vadu a menej závažnú vadu.
Závažná vada znamená, že došlo k podstatnému porušeniu zmluvy a teda máte nárok:
Menej závažná vada znamená, že chyba vznikla nepodstatným porušením zmluvy a máte teda právo požadovať odstránenie vady alebo primeranú zľavu z kúpnej ceny. Aj v prípade odstrániteľné vady máte právo požadovať dodanie nové veci alebo právo odstúpiť od zmluvy, a to v prípade, že sa chyba prejavuje po oprave opakovane alebo v prípade výskytu väčšieho počtu chýb.
Reklamovaný tovar riadne zabaľte, aby nedošlo k ďalšiemu poškodeniu počas prepravy. Do balíčka pridajte riadne vyplnený reklamačný formulár, na základe ktorého budeme Vašu reklamáciu vybavovať. Potom odneste na najbližšiu pobočku zásielkový s podacím miestom a nahláste kód "90053378", tovar bude doručený zadarmo na adresu firmy. Pokiaľ Vám žiadna z pobočiek Zásilkovna nevyhovuje, môžete zaslať Vami zvoleným dopravcom, alebo osobne doručiť na adresu:
Linia s.r.o.,
nám. Hraničiarov 823,
Trutnov
54101
Reklamáciu sa vždy snažíme vyriešiť čo najrýchlejšie, bez zbytočných odkladov, najdlhšie však do 30 dní odo dňa doručenia.
Hľadať: ""