Ako na výmenu:
V prípade potreby (napr. Nevhodná veľkosť, farba, atp.) Vám nepoužitý a nepoškodený tovar v originálnom balení radi vymeníme.
Spätné zaslanie cez Zásilkovnu zadarmo:
- Tovar, ktorý chcete vrátiť, zabalíte ako balík.
- Do balíčka vložte Vrátkový formulár, prípadne zoznam bielizne na výmenu.
- Vyberiete si najbližší Zásilkovna s podacím miestom na www.zasilkovna.cz/pobocky.
- Na prepážke poviete kód "90053378".
- Odovzdáte balíček a dostanete potvrdenie o jeho prijatí.
- Nič neplatíte.
Ak vám nevyhovuje žiadna z pobočiek Zásilkovny, odošlite na vlastné náklady Vami vybraným spôsobom, alebo osobne prineste na adresu firmy:
Linia s.r.o.
Nám. Hraničiarov 823
541 01 Trutnov
Odporúčaný postup pri výmene:
- Nepoškodené tovar nám zašlite doporučene najneskôr do 20 dní od zakúpenia na našu adresu, a to vrátane kópie daňového dokladu.
- Tovar bez zjavných známok opotrebenia, alebo poškodenia vymeníme za novo požadovanú veľkosť, či farbu s ohľadom na dostupnosť.
- Náklady spojené s jednou výmenou nesie v plnej výške predajcu. V prípade požiadavky výmeny výrobku za iný, znáša náklady na prepravu kupujúci.
- Z hygienických dôvodov nemôžeme prijať späť tovar, ktorý bol už použité.
- Tovar, ktorý by bolo poškodené počas prepravy v dôsledku nesprávneho obalu nemožno vymeniť, alebo žiadať vrátenie peňazí. Toto sa nevzťahuje na už použité bielizeň z hygienických dôvodov.
Poškodené zásielky nepreberajte, reklamujte je priamo pri doručovateľa. Linia s.r.o. nenesie žiadne náhrady za tovar poškodený prepravou.